A Capela, Galicia
|Concello de A Capela|
|Palayo: A Capela|
|- Alcalde (Mayor)|
|- Total||22.8 sq mi (59 km2)|
|- Total||1,515 (INE)|
|- Pangasiksik||66.5/sq mi (25.68/km2)|
|Oras Zona||CET (UTC+1)|
|- Summer (DST)||CET (UTC+2)|
Para the vocal musical style, lon me ing a cappella.
Ing A Capela 43°35′09.24″N, 7°46′14.23″W (eya dapat pagkamalian keng makaleleng "Serra da Capelada" nung nu iti makayatsat ya keng dane ning pampang ningwhich Cedeira ampong Cariño) metung yang Lakanbalen pangsanggunian ningis Ferrolterra king pangulung-albugan Espanya king Lalawigan ning Coruña, king makasariling communidad ning Galicia. Ing populasyun na ningFerrolterra iti papalto na iti ing pang3 pekamarakal diling katau king Galicia.
Suglung Palual[mag-edit | alilan ya ing pikuwanan]
- (Spanish) Site devoted to the art of landscape and nature of Ferrolterra
- (English) NAVANTIA Spanish Company, Leader in Military Shipbuilding
- (English) Ferrol Maritime Province - Registration Ensign 2001
- (Spanish) Warships of the Spanish Civil War (1936-1939)
- (Spanish) Damian Cosme de Churruca y Elorza (1761-1805)
- (English) Vessels Blockading various French and Spanish ports - May 1805.
- (English) Auxiliary Oiler and replenishment ship (Spanish and Dutch project) made in Ferrol 1994
- (English) Offshore Patrol Helicopter Carrier design and made in Ferrol 1997
- (English) Offshore Technology design and made in Ferrol 2004
- (Spanish) Official web-page in Spanish for the C.I.S.- Ferrol
- (Spanish) The 19th Group of Boy Scouts of Ferrol since 1920s
- (Spanish) Official Web-page in Galician and Spanish for City Council of Ferrol
- (Spanish) News-page in Spanish for the metropolitan area of Ferrol (i.e.: Ferrolterra)
- (Spanish) Informative Council Web-page in Spanish about Ferrolterra also known as Comarca de Ferrol
- (Spanish) The "Revista Naval" page published in Ferrol in Spanish for the "Armada Española"
- (English) Aerial Views of Ferrol in North Western Spain 2004
Template:Ferrolterra Template:Andrade Lands