Jump to navigation Jump to search
|Ining article mangailangan yang karagdagan a dalerayan a maliaring magpatutu kaya.
Sana makasaup kang magpasanting kaniti kapamilatan ning pamandagdag dalerayan. Deng pakasulat a e malino pikuanan maliari lang salungatan ampong ilako. (February 2008)
|This article needs copy editing for grammar, style, cohesion, tone or spelling.
You can assist by editing it now. A how-to guide is available. (February 2008)
Almond tree with ripening fruit. Mallorca, Spain.
Lawen ya rin[mag-edit | alilan ya ing pikuwanan]
- Almond milk, a milky drink made from ground almonds, similar to soy milk
- Almond Biscuit
- Almond Joy, a candy bar
- Fruit trees
- Fruit tree forms
- Fruit tree propagation
- List of edible seeds
- Pruning fruit trees
- Turrón, a nougat-like Spanish dessert made from almonds
Dalerayan[mag-edit | alilan ya ing pikuwanan]
Suglung Palual[mag-edit | alilan ya ing pikuwanan]
- The almond, known as the king of nuts among dry fruits, is a highly nutritious food. Almond growing has gained popularity in India
- The Almond Board of California
- The Almond Board of California - fact sheet
- "Almonds Are In" Health and Nutrition site (The Almond Board of California)
- "More Facts and History"
- Photo gallery - The Almond Tree And Its Beautiful Blossom